Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за ролката на климатика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за ролката на климатика

    значи проблема ми е че ролката на климатика нещо ми свири и искам да попитам какви пари са и дали има някаде снимков материал за тяхната смяна благодаря предварително

  • #2
    ролка

    Колега, аз имах същия проблем.
    Смениха ми я срещу 48лв само че моита алфа е 1.6TS
    Предпорагам че за твоя boxer ще е горе долу толкова даже и помалко.
    ALFA ROMEO 145 1.6 16V TS

    Comment


    • #3
      да се надяваме да е тя да не е някоя друга

      Comment


      • #4
        A как разбра че е точно оттам свиренето?

        Иначе аз смених целия компресор на боксера. 100лв. Тука в нашата дивотия никой не се нае да смени само ролката

        В крайна сметка се оказа че са свирили ролките на ангренажа. Сега си имам един компресор в излишък.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          колата е 1.6 TS '97
          Същия проблеми при мен - ролката на компресора на климатика - понякога свири - шуми - понякога като стъжене - прискърцване. Няма значение дали е включен климатика. Понякога си утихва. Няма значение топъл - студен двигател.

          Въпроса ми е - когато се сменява тази ролка, свалят ли компресора и налага ли се презареждане с фреони и разни други такива ядове ?
          Може ли да се смени само ролката, без да се разкача компресора и колко ли би струвал ремонта ?
          Last edited by Ivo_; d.m.y г., 22:31.
          145 1.6TS '97

          Comment


          • #6
            Не може смяна без да се свали компресора.Знам,че излиза трудно тая ролка.

            Comment


            • #7
              Лагерчето се сменя малко трудно,но не е нужно точенето на фреон от климатика.Ако ти е неудобно на място,само раЗкачи компресора от стойката му и с подходящия инструмент я вадиш.
              Ако пьк случайно прецениш че няма да можеш така,пьрво отиди при някой който Зарежда климатици да ти дрьпне фреона.Така по малко ще трябва да се доЗареди.
              Успех.
              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                A как разбра че е точно оттам свиренето?

                Иначе аз смених целия компресор на боксера. 100лв. Тука в нашата дивотия никой не се нае да смени само ролката

                В крайна сметка се оказа че са свирили ролките на ангренажа. Сега си имам един компресор в излишък.


                Същата трагедия имам и аз с ролки на ангренажа SKF, възможно ли е защото са пренатегнати? И задължително ли се стяга ангренажа с пружините или се фиксира...
                145 1.7 16V Boxer

                Comment


                • #9
                  Да ти кажа боксьора доста отдавна замина, та не знам какво е положението вече с него. Факт е, че като разхлабих леко ремъците, свиренето спря.
                  Имаше си правила за натягането, ама нека някой по-наясно да каже. Аз го правих малко "на слух", което не се препоръчва.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                    Да ти кажа боксьора доста отдавна замина, та не знам какво е положението вече с него. Факт е, че като разхлабих леко ремъците, свиренето спря.
                    Имаше си правила за натягането, ама нека някой по-наясно да каже. Аз го правих малко "на слух", което не се препоръчва.
                    А сега правила за натягане, хептен в кереча ме хвърли. Не трябва ли пружините който са за обтягане да я върша тази работа или периодично трябва да се натяга, защото все пак този ремък в времето отпуска.

                    Мда намерих темата по случайност с упътването за обтягането, и понеже си имам една 146 със същият мотор може да се пробвам на нея да сменя ремъците преди да го наравя на 145-цата... А явно мойте са яко натегнати защото когато ги монтираха нямаше пружини който играят ролята за точното обтягане на ремъка, поне според мен.

                    П.С. Кво направи боксьора ? Продаде ли го или Фърли пешкира ферарито ?
                    Last edited by infernus; d.m.y г., 22:14.
                    145 1.7 16V Boxer

                    Comment

                    Working...
                    X